× This is the optional category header for the Suggestion Box.

Miten aloitan urheiluvedonlyönnin GGBet Suomessa?

Aloin hiljattain kiinnostua vedonlyönnistä, koska katson usein jääkiekkoa ja jalkapalloa iltaisin töiden jälkeen. Rekisteröidyin GGBet-vedonvälittäjään Suomessa ja päätin kokeilla vedonlyöntiä Tappara–Kärpät-ottelussa. Näin kertoimen 1,92 kotijoukkueen voitolle ja 3,40 vierasjoukkueen voitolle, mutta en täysin ymmärtänyt, miten tällaisia lukuja tulisi tulkita.

#26837 by Jacob Howard

Please Accedi or Create an account to join the conversation.

Lisäksi huomasin erilaisia vedonlyöntityyppejä, kuten -1,5-tasoeroveto ja yli 4,5-maaliveto, mikä hieman hämmenti minua. Kokeilin lyödä pienen panoksen yli 4,5-maalivedolle kertoimella 1,85, koska joukkueet pelaavat usein maalisateisia otteluita. Pelin jälkeen tajusin kuitenkin, että toimin enemmän intuitioon kuin strategiaan perustuen. Nyt aion perehtyä asiaan syvemmin, jotta en tuhlaa rahaa turhaan. Voisitteko neuvoa, mistä aloittelijan kannattaa aloittaa ja miten valita vedot oikein?

#26838 by Jacob Howard

Etkö ole kokeillut ensin katsoa Liigan keskinäisten otteluiden tilastoja? Minäkin mokasin kerran HIFK:n ottelussa. Panostin varmaan yli 5,5 kokonaistulokseen, mutta joukkueet päättivät yhtäkkiä pelata tiivistä puolustavaa jääkiekkoa. Olin silloin aivan järkyttynyt. Yleensä seuraan kertoimien muutoksia vedonvälittäjä GGBetissä https://ggbett-finland.com . Siellä julkaistaan usein hyviä kertoimia pelaajien yksilöllisille tilastoille. Muistan, kuinka kerran otin -1-handicapin Lukolle altavastaajaa vastaan kertoimella 1,75 ja istuin koko kolmannen erän kuin neulojen päällä rukoillen, että he tekisivät maalin tyhjään maaliin. Strategia on joustava asia. Kokemukseni perusteella olen oppinut, että intuitio pettää usein. Tuloksiin voi nimittäin vaikuttaa monia tekijöitä.

#26847 by TylerJenkins

Time to create page: 0.126 seconds
  • Via Einaudi, 6 10070 Robassomero (TO) - Italy
  • Tel.: +39 011 9233000
  • Fax.: +39 011 9241138
  • info@fnacompressors.com
© 2019 Ferrua - FNA S.p.A. - P.Iva IT 09231880015. All Rights Reserved. Designed By Touchlabs Bologna